Konuklarım

24 Mayıs 2009 Pazar

Banyoda Tartılan Tombiş Çocuk


   Bu tablom da yine taksim metro da sergilenmişti. Yine gördüğünüz herşeyi tek tek hamurdan, nukavvadan, kaplamadan ,tekı malzemesinden ve bir çok farklı malzemeden kendim yaptım. Hiç biri hazır malzeme değil.
   Mesela paspası, fön makinası, sabunu ve içine koyduğu sepeti hamurdan yaptım. Sepetlerini tek tek ördüm. Biraz el oyalasa da çok zevkli bir çalışma oldu.
   O şimdi Ablamın kızının, benim prensesimin odasının duvarını süslüyor :))

2 yorum:

  1. Bu tablonuz benim çok hoşuma gitti. Sade ve sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de sevdiğim tablolardan biri. Bu tablo ablamın kızının odasını süslüyor. Hatta bir ara aynısından kendime de yapsam mı diye düşünmüştüm ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...