Konuklarım

1 Nisan 2009 Çarşamba

Manav


         Merhaba arkadaşlar ;
   Bu sene ilk defa Taksim metro sergi sarayın da bir sergi düzenledik. Orada çok güzel ürünler vardı. Keşke hepiniz göre bilesydiniz.
    Bu yanda ki tablo da benim sergideki ürünlerimden sadece bir tanesi .Ünlü ressam Anton Franciscus Pieck 'in resminden uyarladığım bu tabloda yine herşey el yapımıdır. Manavdaki kestanesi, patasesi, karpuzu, muzu, sepeti  derken herşey  bana aittir. Hazır malzeme kullanmadım.Umarım beğenmişsinizdir.

11 yorum:

  1. YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.BEN DE SİZİN SİTENİZİ ZİYARET ETTİM. RESİMLERİNİZ ÇOK GÜZEL. TEBRİKLER. FIRSAT BULURSAM SİZİN Kİ KADAR GÜZEL OLMASA DA BİR GÜN BENDE RESİM YAPMAYI DENİYECEĞİM :)

    YanıtlaSil
  2. Çok beyendim manavı,emeğinize sağlık aslında tüm eserleriniz birbirinden güzel .Ama hepsine yorum yazamadım.

    YanıtlaSil
  3. Eseri yayınlayışınız 2 yıl olmuş ben yeni gördüm blogunuzu "manav" çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  4. muhtesem siz bu isi biliyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  5. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum.Takdir sizin...

    YanıtlaSil
  6. emeğine sağlık çok güzel çok emek isteyen bir iş en güzel şekilde yapıyosun başarılarının devamını diliyorum : )

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim Sena'cım Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Çalışmalarınızı hayranlıkla izledim. Bende merak sardım ve eğitimine başladım. Şu an kar manzaralı bir tablo yapıyorum. Sizin eserlerinize de tabiri caizse bayıldım. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim harika şeyler yapacaksınız. Umarım sizde yaptığınız eserleri bizimle paylaşırsınız. Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...