Konuklarım

6 Kasım 2009 Cuma

Ütü Yapan Kız Rölyefi

   Merhaba  size ütü yapan kız rölyefimi göstermek istiyorum. Bu rölyef için önce eskiciden bir tane kömürlü ütü temin ettim. Zımparalayıp temizledikten sonra içini siyaha boyadım.İçine raflar yapıp üzerlerine de hamurdan yaptığım çamaşırları yapıştırdım. Ütü masası, ütü ve en son da ütüyü yapan hamarat kızı yaptım.Eh bu epeyce zahmetli oldu. Ama hiç bir aşamasında hazır malzeme kullanmadan bunu bitirip karşısına geçmek de epeyce keyifli oldu . Eee merak ettim bunu beğendinizmi ?

9 yorum:

  1. Çok değişik bir çalışma ,yerleşim yeri harika olmuş ütü ve ütü yapan kadın tam bir bütünlük içinde.

    YanıtlaSil
  2. merhaba funda hanım. rölyeflerinizi çok beğendim. ben çok seviyorum rölyefi ama o gördüğünüzden başka yapamadım. çok uğraşmalı.. bebeğim doğduu. anca onunla ilgilenebiliyorum.rölyefe zaman ayırabiliyorsanız ne mutlu size.. eserleriniz hepsi harika..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Elif hanım.Rölyeflerimi beğendiğinize sevindim. Bebeğinizi güle güle büyütün. Rölyef boş bir zamanınızda yine yaparsınız. Bence bebek daha önemli. Allah anneli babalı büyütmeyi nasip etsin.Sizi ziyarete yine geleceğim. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Funda hn,
    Yine döktürmüşsünüz. Merak ediyorum,internet üzerinden de bizlere kurs verseniz. Pdf formatında kalıplar falan temin edeceğimiz malzemeler. Ben çalışma hayatı küçük kızlarım yüzünden br türlü rölyef kursuna gidemiyorum. İçimde dert yani. Ama azmin sonu zafer misali hala umudum var. Cmt pazar belki bir kurs bulabilme umudum var belki seneye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda hn
      merhaba blogunuzu nihayet yine bulabildim Artık blogum var nihayet izleyicinizim
      sevgiler
      www.gullerledikis.blogspot.com

      Sil
    2. Teşekkür ederim Güllerle Dikiş. Bloğunuzda çok cici çalışmalar yapmışsınız.İzleyiciniz bol olsun . Sizi yine ziyarete geleceğim. Sevgilerimle...

      Sil
  5. Merhaba Gülşen hanım .İnternet üzerinden kurs vermem biraz zor. Yaparken anlatmak farklı, burada resimleri yazıya dökmek çok farklı. C.tesi pazar kursları da var tabii.Umarım siz de rölyefe başlarsınız.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten güzel olmuş. Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Mayri çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...